ATENȚIE! Utilizatorii din România continuă să fie țintiți de campanii de tip Smishing, scenariul preferat de infractori în această perioadă rămâne cel al notificărilor prin sms legate de livrarea unor colete, aceștia folosindu-se de imaginea serviciilor de curierat pentru a păcăli potențialele victime. Astăzi vă prezentăm o mostră de SMishing care se folosește de branding-ul DHL
Fiți vigilenți și analizați cu atenție informațiile primite, înainte de a furniza date online! Asigurați-vă că sunteți mereu pe site-ul oficial, mai ales atunci când furnizați date sau efectuați plăți

Evitați accesarea link-urilor sau atașamentelor din mesaje nesolicitate, venite din surse necunoscute
Evitați furnizarea la cerere de date personale, date financiare sau date de autentificare, după accesarea unor link-uri venite prin sms, e-mail sau platforme de mesagerie! Tastați numele site-ului pe care doriți să introduceți astfel de date manual în browserul de internet, pentru siguranță
Analizați cu atenție corectitudinea gramaticală și de exprimare a textului în limba română.
Accesați sigurantaonline.ro pentru a afla cum vă puteți proteja de atacatorii care vă vânează datele. Avem și o serie de quiz-uri, dacă doriți să vă testați abilitățile de a detecta și evita astfel de amenințări: https://quiz.sigurantaonline.ro
#SigurantaOnline este o campanie de conștientizare la nivel național, derulată de DNSC, Poliția Română și Asociația Română a Băncilor (ARB), alături de parteneri importanți din sectorul privat IT&C.
Urmărește Dâmbovița PRESS și pe Google News