„Schimbă PET-ul cu biletul”, prima campanie din România care a introdus plata cu deşeurile pentru transportul public, desfășurată în 7 orașe, a fost desemnată cea mai bună campanie de comunicare de mediu a anului. Campania, dezvoltată de Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România, cu sprijinul Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor, a fost organizată inițial la Constanța, timp de 6 ediții. Ulterior, a fost extinsă la nivel național, sub forma unei Caravane, care a ajuns în acest an în Craiova, Iași, Timișoara, Buzău, Galați și Sibiu, mobilizând în total 6.078 de persoane care au participat la campanie. Locuitorii orașelor s-au mobilizat exemplar și au colectat 2.645 kg deșeuri, oferind un răspuns pozitiv și contribuind la dezvoltarea unor orașe mai curate și a un mediu mai sănătos, prin implicare și responsabilitate.
Campania „Schimbă PET-ul cu biletul” a fost distinsă cu premiul Golden Award for Excellence la categoria „Comunicare de mediu” la ediția din acest an a Galei Romanian PR Award, care a avut loc joi, 25 noiembrie 2021. Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Distincția a fost acordată de un juriu internațional, format din specialiști în comunicare și relații publice, care au desemnat-o câștigătoare, atât în baza rezultatelor generale ale campaniei, dar și a celor de comunicare. Acest premiu reprezintă o recunoaștere a caracterului inovator al campaniei și a eficienței mecanismelor utilizate în vederea atingerii obiectivelor și maximizării rezultatelor.
Organizatorii campaniei își propun să continue campania și anul viitor și să ofere locuitorilor din cât mai multe orașe din țară șansa de a își aduce contribuția la diminuarea poluării urbane. În acest sens, primăriile din țară sunt invitate să adopte această campanie inedită, oferindu-și sprijinul pentru replicarea ei în cât mai multe municipalități, astfel încât un număr cât mai mare de români să se poată bucura de un mediu mai sănătos.