Mediul de afaceri din ziua de azi este intr-o continua dezvoltare, adaptabilitatea si mobilitatea fiind caracteristici cheie ce pot face o diferenta clara intre profit si pierdere. Indiferent de locatie sau regiune, un antreprenor trebuie sa actioneze la timp si sa valorifice oportunitatile pentru a asigura o dezvoltare cat mai performanta pentru firma pe care o are.
Printre primele lucruri pe care trebuie sa le faceti este stabilirea unui sediu social, iar cea mai usoara cale de a face acest lucru este sa apelati la serviciile unei firme specializate ce ofera gazduire pentru sediul social. Capitala Bucuresti este zona cu cel mai mare potential din Romania, de aceea multi investitori aleg aceasta localitate pentru a-si infiinta noua societate, chiar daca ei vor activa in alt judet sau mai multe.
Ce avantaje aveti daca alegeti un serviciu de gazduire a sediului social?
1. Nu este necesar acordul vecinilor
Multe persoane aleg sa isi deschida sediul social intr-un apartament, insa acest lucru este insotit de proceduri ce pot ingreuna si chiar impiedica inceperea activitatii economice. Asociatia de proprietari, cat si vecinii dumneavoastra trebuie sa aprobe stabilirea sediului social, lucru care va intarzia operatiunea. Atunci cand aveti nevoie de gazduire sediu social pentru firma dumneavoasta in Bucuresti, va fi mult mai usor si rapid sa apelati la o companie specializata, nefiind necesare astfel de documente suplimentare.
2. Costuri mai reduse
Chiria medie la apartamente a crescut constant in ultimii ani, acesta fiind un inconvenient pentru multi antreprenori, mai ales daca nu vor folosi frecvent spatiul. Un serviciu de gazduire a sediului social oferit de Profi Conta va avea un cost mult mai scazut si va diminua semnificativ cheltuielile lunare, lucru esential indiferent in ce stadiu se afla firma dumneavoastra.
3. Timp scurt de realizare
Antreprenorii stiu ca trebuie sa profite in cel mai scurt timp de oportunitatile oferite de piata. O firma specializata va va putea ajuta in gazduirea sediului social in cel mult 30 de minute, oferind de fiecare data profesionalism si promptitudine.
4. Avantajos pentru cei care nu vor folosi in mod regulat spatiul
Multe firme isi desfasoara activitatea in puncte de lucru diferite de sediul social. Acest lucru inseamna ca spatiul nu va fi folosit atat de mult, iar chiria, intretinerea si mentenanta unui posibil apartament ar fi un cost nu doar inutil, ci si mare. Pentru astfel de antreprenori, alegerea unui serviciu de gazduire poate fi cea mai buna si ieftina solutie, atat pe termen scurt, cat si lung. Minimizarea cheltuielilor trebuie realizata indiferent de etapa pentru a asigura un profit cat mai mare.
Antreprenorii trebuie sa se adapteze constant la fiecare fluctuatie de piata si sa profite de oportunitati pentru a supravietui intr-un mediu dificil, dar si pentru a se dezvolta. In urma unei cercetari si analize de piata, veti observa ca in Romania exista nenumarate posibilitati de expansiune, de aceea trebuie luata rapid o decizie si sa incepeti sau sa extindeti activitatea economica, asigurand in acest fel o crestere constanta si profitabila.