Farmacii, în vizorul ANPC care solicitat unui lanț de farmacii să înceteze folosirea în reclame a sintagmei „preţuri …..de mici”.
ANPC a transmis, miercuri, printr-un comunicat că în urma verificărilor desfăşurate în lanţul de farmacii, echipele de control au constatat utilizarea, atât în farmacii, cât şi în spoturile publicitare a sintagmei „preţuri …..de mici”,ca o practică comercială incorectă, cu impact la nivel naţional, considerându-se că, prin această formulare, i se sugerează consumatorului mediu faptul că, farmaciile respective au cele mai mici preţuri ale unor produse, comparativ cu alte lanţuri de farmacii, fapt care nu a putut fi dovedit. Ca atare, la începutul lunii februarie a acestui an, printr-un Ordin al preşedintelui ANPC, Horia Constantinescu, s-a dispus încetarea acestei practicii comerciale incorecte, deoarece mesajul publicitar conţine informaţii false, menite a induce în eroare sau care este susceptibil să inducă în eroare consumatorul mediu, oferindu-se perspectiva unui avantaj material, la achiziţia de produse.
Caracterul înşelător al acestei practici este determinat de faptul că nu explică, concret, în ce constă avantajul menţionat al consumatorului (dacă este vorba de un preţ redus sau de avantajul conferit de achiziţionarea unui bun de calitate superioară, a anunţat ANPC.
Urmărește Dâmbovița PRESS și pe Google News