Pentru a supravietui si a creste, afacerea Dvs are nevoie de clienti. Iar pentru a obtine clienti, trebuie sa va promovati afacerea. Pe vremuri, aceasta era o chestiune mai simpla – aceea de a decide intre un pliant, o brosura, o carte postala sau un anunt in ziarul local.
Dar in lumea digitala de astazi, posibilitatile sunt nesfarsite, sau mai bine zis, coplesitoare. Deci, daca va straduiti sa gasiti cele mai bune modalitati de a va promova afacerea, e bine de stiut ca nu sunteti singur.
Promovarea afacerii dvs. este o necesitate daca doriti sa va departati de concurenti si sa va prezentati clientilor. In continuare prezentam 4 metode a promova (aproape) orice afacere in mediul online:
1. Creati un site web
Un site web este o piesa de marketing obligatorie, indiferent cat de demodate ar fi afacerea sau clientii dvs. Site-ul dvs. este punctul de plecare pentru clientii actuali si potentiali. Chiar daca va gasesc afacerea pe retelele de socializare sau pe Google, toti prospectii vor dori sa va viziteze site-ul tau web – iar acesta serveste la promovarea afacerii Dvs non-stop, 24 de ore din 24.
Un website de calitate nu serveste doar ca un instrument de promovare in sine —spunand povestea afacerii dvs. si a ceea ce oferiti, oferind informatii de contact si reflectand personalitatea si caracteristicile distinctive ale marcii dvs. — dar este totodata esential pentru masurarea si imbunatatirea succesului celorlalte tactici promotionale pe care le folositi.
2. Implementati optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO)
Este un lucru ca Dvs sa va promovati afacerea; si este cu totul un alt lucru ca Google sa va promoveze afacerea. SEO este un set de practici care va aliniaza website-ul afacerii cu algoritmul de clasare Google, conform firmei Seobyte. Dar, deoarece acest algoritm a evoluat pentru a utiliza invatarea automata si comportamentul utilizatorului pentru a oferi rezultate cat mai precise si de calitate pentru cei care cauta informatii, optimizarea pentru motoarele de cautare este intr-adevar doar optimizare pentru cei care cauta, in special pentru cei care cauta ceea ce aveti de oferit.
SEO nu este doar o tactica, ci multe tactici care lucreaza impreuna pentru a va imbunatati pozitia site-ului in cautari. De asemenea, deoarece Google ofera rezultate excelente bazate pe locatie, aveti la fel de multe sanse ca si marile companii sa apareti pe prima pagina a Google, fara a cheltui un ban! (Cu exceptia costurilor pentru obtinerea unui site web, desigur).
3. Inscrieti-va website-ul in directoarele de business relevante
Consumatorii viziteaza in mod obisnuit directoare online pentru a cauta si a verifica companii care se potrivesc nevoilor lor specifice. Aceste site-uri tind sa fie site-uri web cu trafic ridicat, cu vechime in mediul online, cu autoritate de domeniu ridicata, asa ca nu este neobisnuit ca pagina dvs. de profil sau numele companiei dvs. sa apara pe prima pagina a Google printr-unul dintre aceste domenii, explica website-ul www.dpiis.ro. Inregistrarile online nu dureaza mult pentru a crea si va pot ajuta sa va imbunatatiti prezenta online, promovandu-va afacerea catre clientii din apropiere, cu intentii ridicate.
In plus, directoarele de business mai mici extrag date de la cele mai mari, ceea ce inseamna ca, prin crearea de listari pe site-urile majore, probabil ca veti incepe totodata sa fiti listat automat si in directoare mai mici.
4. Folositi Google Ads
Desi SEO este poate una dintre cele mai bune strategii de marketing online, este o strategie pe termen lung – si poate fi nevoie de saptamani, chiar luni pentru a incepe sa vada rezultate. Pentru o expunere mai rapida – mai ales daca aveti buget disponibil – Google Ads este calea de urmat. Anunturile Google Ads apar in partea de sus a paginilor cu rezultate ale motorului de cautare, deasupra inregistrarilor organice si locale.
Ca si motor de cautare, Google este de departe cel mai popular nu numai pentru ca controleaza cea mai mare parte a traficului de cautari, ci si datorita nivelului sau ridicat de flexibilitate, caracteristicilor de creare a anunturilor si masuratorilor detaliate de performanta. Aceasta va permite sa masurati in detaliu performanta anunturilor, sa faceti modificari, si sa le pastrati pe cele care ofera cele mai bune rezultate.
In concluzie, promovarea unei afaceri in mediul online se poate face prin numeroase mijloace. In acest articol v-am prezentat cateva din cele de baza, capabile sa va furnizeze rezultate excelente, si de durata.