Primăria orașului Titu anunță că, începând cu 8 decembrie 2025, va demara distribuirea pachetelor cu alimente de bază oferite cu ocazia Sărbătorilor de Crăciun. Distribuția se va face zilnic, în intervalul orar 08:00 – 14:00, la Sala de Sport din Parcul Orășenesc.
Data limită pentru ridicarea pachetului este 16 ianuarie 2026.
Cine poate beneficia de pachetul alimentar
Pachetele se acordă următoarelor categorii de persoane cu domiciliul stabil în orașul Titu:
Persoane cu handicap grav sau accentuat, neinstituționalizate;
Pensionari (inclusiv pensionari de invaliditate sau urmaș), cu pensie de până la 1.400 lei inclusiv;
Persoane peste 65 de ani care nu realizează niciun fel de venit;
Beneficiarii venitului minim de incluziune, conform Legii nr. 196/2016.
Documente necesare pentru ridicarea pachetului
La ridicarea pachetului, fiecare beneficiar trebuie să prezinte:
Cerere și declarație pe proprie răspundere, însoțite de documentele doveditoare corespunzătoare fiecărei situații;
Copie act identitate;
Documente privind veniturile (cupon de pensie, dovadă indemnizație handicap – luna anterioară și/sau curentă);
Copie certificat de încadrare în grad de handicap, acolo unde este cazul;
Alte acte justificative specifice categoriei din care persoana face parte.
Primăria Titu reamintește că aceste pachete sunt oferite cu scopul sprijinirii persoanelor vulnerabile din comunitate, în spiritul solidarității caracteristic sărbătorilor de iarnă.

